Volná místa
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD
OZNÁMENÍ
Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 7/2025
na obsazení pracovního místa
Druh práce: Referent/ka pro sociální ochranu (Funkční náplň)
(Odbor sociálních věcí)
Počet obsazovaných míst: 1
Zařazení: Úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Platové zařazení: 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2016 Sb., odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů Benefity: Příspěvek ze sociálního fondu 22 800 Kč ročně, příspěvek na stravování, 3 dny sick day a další. Více na: Benefity.
Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj – krajský úřad v Ostravě.
Charakteristika vykonávané práce: Kontroluje, metodicky usměrňuje a koordinuje výkon veřejného opatrovnictví obcemi v působnosti kraje a výkon sociální práce v působnosti kraje. Poskytuje poradenství z oblasti sociální ochrany při řešení případů výkonu veřejného opatrovnictví. Vede správní řízení nadřízeného orgánu o řádných i mimořádných opravných prostředcích v sociální oblasti. Zpracovává odborná stanoviska k žádostem o poskytnutí dotací na výkon sociální práce a provádí kontrolu předložených vyúčtování čerpání dotací. Provádí kontrolní činnost dle plánu kontrolní činnosti. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.
Požadované vzdělání: VŠ se zaměřením na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči nebo speciální pedagogiku nebo jiné VŠ při současném prokázání plnění kvalifikačních předpokladů sociálních pracovníka dle §110 zákona č. 108/2006 Sb.,
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC. Výhodou je znalost správního řízení, praxe v oblasti veřejné správy, případně zkouška zvláštní odborné způsobilosti, řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Spolehlivost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti.
Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce případně čestné prohlášení o bezúhonnosti,
c) kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba neurčitá.
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 28. 2. 2025 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor rozvoje lidských zdrojů, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
V Ostravě dne: 12. 2. 2025
Vyhotovil: odbor rozvoje lidských zdrojů
Ing. Tomáš Kotyza, MBA, v. r., ředitel krajského úřadu
Bližší informace: Bc. Martina Sedláčková, e‑mail: martina.sedlackova@msk.cz
Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy
Mohlo by vás zajímat:
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.