Volná místa
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD
OZNÁMENÍ
Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 57/2024
na obsazení pracovního místa
Druh práce: Referent/ka pro prevenci závažných havárií (Funkční náplň)
(Odbor životního prostředí a zemědělství)
Počet obsazovaných míst: 1
Zařazení: Úředník - požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Platové zařazení: 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů Benefity: Cafeterie, příspěvek na stravování, 3 dny sick days, 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy a spoustu dalších benefitů.
Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj - Krajský úřad v Ostravě.
Charakteristika vykonávané práce: koordinuje státní správu na úseku chemických látek a směsí prevence závažných havárií, způsobených vybranými nebezpečnými chemickými látkami a směsmi, zařazuje objekty do skupiny A nebo B, schvaluje návrhy bezpečnostního programu, bezpečnostní zprávy, jejich aktualizace nebo návrh zprávy o posouzení bezpečnostní zprávy, stanovuje zónu havarijního plánování, informuje veřejnost o dopadech závažné havárie, zpracovává informace o nebezpeční závažné havárie pro objekty zařazené do skupiny A nebo B, vydává závazné stanovisko v případech definovaných v zákoně o prevenci závažných havárií.
Požadované vzdělání: Vysokoškolské – zaměření technické, chemické a stavební.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Schopnost řešení samostatných úkolů, ale i týmové spolupráce, aktivní přístup, časová flexibilita, výborné vyjadřovací, komunikační a organizační schopnosti, chuť učit se novým věcem. Praxe v oblasti veřejné správy a orientace v zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich na úseku prevence závažných havárií výhodou, aktivní práce na PC (balíček MS Office365, zejména excel), řidičský průkaz skup. B (aktivní řidič), znalost práce s GINIS a ZOZ výhodou.
Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba neurčitá.
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 30. 10. 2024 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
V Ostravě dne: 15. 10. 2024
Vyhotovil: odbor kancelář ředitele krajského úřadu
Ing. Tomáš Kotyza, MBA v. r., ředitel krajského úřadu
Bližší informace: Ing. Denisa Novotná, DiS, B 210, tel.: 595 622 198, e‑mail: denisa.novotna@msk.cz
Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy
Mohlo by vás zajímat:
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.