Povodně
Menu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD

OZNÁMENÍ

Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 45/2024
na obsazení pracovního místa

Druh práce: Referent/ka pro sociálně právní ochranu dětí (Funkční náplň)
(Odbor sociálních věcí)

Počet obsazovaných míst: 1

Zařazení: Úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.

Platové zařazení: 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2016 Sb., odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů. Benefity: Cafeterie, příspěvek na stravování, 3 dny sick day a spoustu dalších benefitů.

Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj – krajský úřad v Ostravě.

Charakteristika vykonávané práce: • kontroluje, metodicky usměrňuje a koordinuje výkon sociálně právní ochrany dětí nebo výkon sociální práce v působnosti kraje; • zajišťuje agendu pověřování k výkonu sociálně-právní ochrany právnickými a fyzickými osobami; • vedení evidence dětí pro potřeby zprostředkování náhradní rodinné péče krajským úřadem; • vykonává konzultační, poradenskou a kontrolní činnost v oblasti sociálně-právní ochrany dětí. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.

Požadované vzdělání: VŠ se zaměřením na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči nebo speciální pedagogiku nebo jiné VŠ při současném prokázání plnění kvalifikačních předpokladů sociálního pracovníka dle §110 zákona č. 108/2006 Sb.,

Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC. Výhodou je znalost správního řízení, praxe v oblasti veřejné správy, případně zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti sociálně právní ochrany dětí, řidičský průkaz skupiny B. Spolehlivost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti.

Požadované doklady:
a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.

Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba neručitá.

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.

Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny 6. 9. 2024 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.

Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.

V Ostravě dne: 21. 8. 2024

Vyhotovil: odbor kancelář ředitele krajského úřadu

Ing. Tomáš Kotyza, MBA v. r., ředitel krajského úřadu

Bližší informace: Bc. Martina Sedláčková, B 210, tel.: 595 622 906, e‑mail: martina.sedlackova@msk.cz


Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy


Mohlo by vás zajímat:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.