Menu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
KRAJSKÝ ÚŘAD

OZNÁMENÍ

Ředitel krajského úřadu vyhlašuje
výběrové řízení č. 38/2024
na obsazení pracovního místa

Druh práce: Referent/ka pro financování škol a dotace 🎓 (Funkční náplň)
(Odbor školství, mládeže a sportu)

Počet obsazovaných míst: 1

Zařazení: Úředník - požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.

Platové zařazení: 10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů. Benefity: Cafeterie, příspěvek na stravování, 3 dny sick days, 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy a spoustu dalších benefitů.

Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj - Krajský úřad v Ostravě.

Charakteristika vykonávané práce: Vykonává práce související s komplexním financováním, průběžnou a předběžnou kontrolou financování určených soukromých škol a provádí kontrolu poskytnutých prostředků s údaji v účetnictví. Prověřuje žádosti soukromých škol o poskytnutí dotace a zvýšení dotace a ověřuje soulad podmínek se zákonem o poskytování dotací soukromým školám

Požadované vzdělání: VŠ/Bakalářské nebo vyšší odborné – zaměření ekonomické či veřejnosprávní nebo prokázání praxe v oboru financování.

Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Schopnost řešení samostatných úkolů, ale i týmové spolupráce, aktivní přístup, časová flexibilita, výborné vyjadřovací, komunikační a organizační schopnosti, chuť učit se novým věcem. Praxe v oblasti veřejné správy a orientace v zákoně č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) výhodou, aktivní práce na PC (balíček MS Office365, zejména excel), řidičský průkaz skup. B (aktivní řidič), znalost práce s GINIS a ZOZ výhodou.

Požadované doklady:
) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) přihláška.

Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení dle dohody. Doba neurčitá.

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis. Lze využít vzor přihlášky v pdf.

Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 16. 7. 2024 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.

Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.

V Ostravě dne: 1. 7. 2024

Vyhotovil: odbor kancelář ředitele krajského úřadu

Ing. Tomáš Kotyza, MBA v. r., ředitel krajského úřadu

Bližší informace: Ing. Denisa Novotná, DiS, B 210, tel.: 595 622 198, e‑mail: denisa.novotna@msk.cz


Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
🎓 – pracovní pozice vhodná i pro absolventy


Mohlo by vás zajímat:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.