Vedoucí oddělení přímých nákladů
Na odboru školství, mládeže a sportu, krajského úřadu hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.
- Výběrové řízení č. 48/2024
Charakteristika zajímavé práce:
Vedoucí oddělení přímých nákladů
- metodicky usměrňuje a organizuje hospodaření s rozpočtovými prostředky podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí kapitoly státního rozpočtu
- zajišťuje koncepční, metodické a normotvorné činnosti v oblasti přímých nákladů na vzdělávání pro školy a školská zařízení zřizovaná krajem, obcemi a svazky obcí
- provádí hodnocení škol a školských zařízení zřizovaných krajem podle kritérií stanovených zřizovatelem, vypracovává hodnocení ředitelů v eknomické oblasti pro potřeby hodnocení ředitelů
- na základě usnesení rady kraje je členem/členkou konkurzní komise pro výběr uchazečů na místa ředitele škol a školských zařízení
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?
- Požadujeme vysokoškolské magisterské vzdělání se zaměřením pedagogickým, právním, ekonomickým nebo veřejnosprávním
- Praxi v oblasti přímých nákladů a financování škol v rozsahu 5 let
- Dobré manažerské dovednosti a organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, flexibilita, schopnost analyticky a koncepčně myslet
- Padneme si do oka, pokud
- jste se již pohyboval/a v oblasti veřejné správy
- máte chuť učit se novým věcem
- svou práci zvládáte řešit sám/sama, ale zároveň se nebojíte i týmové spolupráce
- máte aktivní přístup, časovou flexibilitu a dobré komunikační a organizační schopnosti
- Nezbytným předpokladem je aktivní práce na PC (balíček MS Office365)
- Řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla
- Výhodou práce s GINIS a ZOZ v oblasti školství
Co vám nabízíme:
- Slušný a férový přístup
- Užitečnou a smysluplnou práci
- Kvalitní pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání
- 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Příplatek za vedení odpovídající 1. stupni řízení dle zákona č. 262/2006 Sb.
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu neurčitou.
Benefity:
- Cafeterie (komplex výhod umožňující kombinací benefitů, které Vám nejvíce vyhovují) ve výši 17 400 Kč ročně
- Příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a bistro v prostorách budovy úřadu
- 25 dnů k relaxaci a odpočinku (dovolená)
- 3 dny sick days k regeneraci a zotavení
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy nad zákonný rámec
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces a mentor ("nehážeme zaměstnance do vody")
- firemní školka KRAJÁNEK
- možnost práce z domu
- výhodné pojištění vozidel či hlasové a tarifní mobilní služby
- společenské a sportovní akce (divadelní představení, teambuildingy, bowlingové či badmingtonové turnaje, aj.)
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery
Chcete se stát součástí našeho týmu?
Do 7. 10. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e‑mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Obálku označte - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 48/2024 - NEOTVÍRAT.
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.
Bližší informace vám poskytne:
Ing. Denisa Novotná, DiS., tel. 595 622 198, e‑mail: denisa.novotna@msk.cz
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.