Referent/ka pro územní plánování
Na odboru územního plánování krajského úřadu, hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.
- Výběrové řízení č. 49/2024
Co má referent/ka pro územní plánování na starosti:
Hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho týmu, který/á bude v rámci svěřené agendy
- pořizovat územně plánovací podklady (analytické podklady, územní studie) pro pořizování zásad územního rozvoje a dalších plánovacích činností kraje
- soustavně sledovat a vyhodnocovat potřeby rozvoje území kraje, podávat návrhy na pořízení územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů
- připravovat odborné podklady pro zadávání veřejných zakázek na výběr zpracovatele (zhotovitele) územně plánovací dokumentace, územně plánovacích podkladů
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?
- Požadujeme vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů nebo v oblastech práva a jiných tzv. příbuzných a další obory související s územním plánováním s povinností žádostí o udělení výjimky ze vzdělání.
- Nezbytným předpokladem je aktivní práce na PC (balíček MS Office365)
- Výhodou je praxe v oblasti veřejné správy, případně zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování, uživatelská znalost aplikací GIS s důrazem na aplikace ESRI, řidičský průkaz skupiny B
- Spolehlivost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
Co vám nabízíme:
- 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu neurčitou v přátelském kolektivu
Benefity:
- Cafeterie (komplex výhod umožňující kombinací benefitů, které vám nejvíce vyhovují) ve výši 17 400 Kč ročně
- Příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a bistro v prostorách budovy úřadu
- 3 dny sick days k regeneraci a zotavení
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy nad zákonný rámec
- 25 dnů k relaxaci a odpočinku (dovolená)
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces a mentor ("nehážeme zaměstnance do vody")
- firemní školka KRAJÁNEK
- možnost práce z domu
- výhodné pojištění vozidel či hlasové a tarifní mobilní služby
- společenské a sportovní akce (divadelní představení, teambuildingy, bowlingové či badmingtonové turnaje, aj.)
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery
Chcete se stát součástí našeho týmu?
Do 14. 10. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e‑mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.
Bližší informace vám poskytne:
Bc. Martina Sedláčková, tel. 595 622 906, e‑mail: martina.sedlackova@msk.cz
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.