Menu

Na odboru investičním a majetkovém, oddělení realizace investičních a akcí, krajského úřadu, hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.

Jistota zaměstnání
Možnost osobního růstu
obrazek
Náplň práce
Kvalifikační požadavky
Co vám nabízíme
Pokyny pro přihlášení
Další informace

Co bude vaší náplní práce:

Budete

  • koordinovat přípravy a realizace investic
  • koordinovat finanční zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů
  • se aktivně účastnit jednání na stavbách - v rámci kontrolních dnů či aktuální potřebnosti
  • zpracovávat podklady pro výběrová řízení a zadávání veřejných zakázek (včetně specifikace hodnotících a kvalifkačních kritérií)
  • koordinovat zpracovávání odborných technických posudků
  • připravovat a projednávat podklady pro sestavení návrhů rozpočtu kraje v oblasti reprodukce majetku

Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.

Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?

  • Požadujeme
    • vysokoškolské vzdělávání se zaměřením stavebním nebo technickým, v případě jiného zaměření prokázání praxe v oblasti realizace investičních akcí případně stavebního řádu či územního plánování
    • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet)
    • ŘP sk. B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách
    • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, adaptabilitu
    • schopnost analytického a koncepčního myšlení, organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
    • v průběhu zkušební doby je požadováné nabytí dobré orientace v předpisech upravujících stavební řízení a přípravu a realizace staveb
  • Výhodou
    • praxe v oblasti veřejné správy nebo v oblasti investičních činností, základní znalost z. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
    • zkušenosti s přípravou veřejných zakázek
    • znalost anglického jazyka na úrovní B1
    • znalost práce v GINIS

Co vám nabízíme:

  • Slušný a férový přístup
  • Užitečnou a smysluplnou práci
  • Kvalitní pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání
  • 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
  • Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
  • Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
  • Práci na dobu určitou po dobu projektů spolufinancovaných z evropských finančních zdrojů v rámci programovacího bodobí 2021-2027
  • Širokou nabídku benefitů

Jak se přihlásit:

Do 4. 4. 2025 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e‑mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor rozvoje lidských zdrojů
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava

Obálku označte - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 13/2025 - NEOTVÍRAT.

Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.

Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.

Bližší informace vám poskytne:

Úřední hodiny pro veřejnost:

Po, St: 8:00‑17:00 hod.

Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.

Pá: 8:00‑13:00 hod.