Investiční referent/ka 🎓
Na odboru investičním a majetkovém, oddělení realizace investičních a akcí, krajského úřadu, hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.

Co bude vaší náplní práce:
Budete
- koordinovat přípravy a realizace investic
- koordinovat finanční zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů
- se aktivně účastnit jednání na stavbách - v rámci kontrolních dnů či aktuální potřebnosti
- zpracovávat podklady pro výběrová řízení a zadávání veřejných zakázek (včetně specifikace hodnotících a kvalifkačních kritérií)
- koordinovat zpracovávání odborných technických posudků
- připravovat a projednávat podklady pro sestavení návrhů rozpočtu kraje v oblasti reprodukce majetku
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?
- Požadujeme
- vysokoškolské vzdělávání se zaměřením stavebním nebo technickým, v případě jiného zaměření prokázání praxe v oblasti realizace investičních akcí případně stavebního řádu či územního plánování
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet)
- ŘP sk. B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, adaptabilitu
- schopnost analytického a koncepčního myšlení, organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
- v průběhu zkušební doby je požadováné nabytí dobré orientace v předpisech upravujících stavební řízení a přípravu a realizace staveb
- Výhodou
- praxe v oblasti veřejné správy nebo v oblasti investičních činností, základní znalost z. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- zkušenosti s přípravou veřejných zakázek
- znalost anglického jazyka na úrovní B1
- znalost práce v GINIS
Co vám nabízíme:
- Slušný a férový přístup
- Užitečnou a smysluplnou práci
- Kvalitní pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání
- 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu určitou po dobu projektů spolufinancovaných z evropských finančních zdrojů v rámci programovacího bodobí 2021-2027
- Širokou nabídku benefitů
Jak se přihlásit:
Do 4. 4. 2025 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e‑mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor rozvoje lidských zdrojů
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Obálku označte - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 13/2025 - NEOTVÍRAT.
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.
Bližší informace vám poskytne:
- Ing. Denisa Novotná, DiS., tel. 595 622 198, e‑mail denisa.novotna@msk.cz
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.