Podání žádosti o změnu registrované sociální služby
Hlášení personálních změn
(nástup/ukončení pracovního poměru, doplnění odborné způsobilosti, změna v rozsahu úvazku)
- V případě hlášení nástupu do pracovního poměru – zaslat přílohou doklad o bezúhonnosti (výpis z evidence Rejstříku trestů) a úředně ověřené kopie dokladů prokazující odbornou způsobilost. Z důvodu doložení úředně ověřených kopií nelze posílat datovou schránkou.
- V případě hlášení doplnění odborné způsobilosti – zaslat přílohou úředně ověřený doklad o absolvování akreditovaného kurzu. Z důvodu doložení úředně ověřených kopií nelze posílat datovou schránkou.
- V případě hlášení ukončení pracovního poměru, změna v rozsahu úvazku je možné zaslat elektronicky do datové schránky úřadu 8x6bxsd, nebo na adresu elektronické podatelny posta@msk.cz, do předmětu prosím uveďte „registrace sociálních služeb“.
Formulář – Hlášení personálních změn
- Formulář – Hlášení personálních změn (formát pdf, velikost 283 kB)
Formulář – Hlášení personálních změn (formát odt, velikost 10 kB)
Formulář – Hlášení personálních změn (formát docx, velikost 28 kB)
Žádost o změnu/změny registrace sociálních služeb
(změna názvu zařízení, změna kontaktních údajů, změna vedoucího zařízení, rozšíření – zúžení místa poskytování, úprava provozní doby, rozšíření – zúžení formy poskytování apod.)
Vždy doložit formulář Údaje o registrované sociální službě a dále přiložit přílohy, které budou v souladu s požadovanými změnami – např. nájemní smlouva, rozhodnutí o schválení provozního řádu, souhlasné závazné stanovisko na úseku požární ochrany, popis realizace poskytování sociální služby.
Formulář – Žádost o změnu/změny regitrace sociálních služeb
- Formulář – Žádost o změnu/změny registrace sociálních služeb (formát pdf, velikost 279 kB)
Formulář – Žádost o změnu/změny registrace sociálních služeb (formát odt, velikost 9 kB)
Formulář – Žádost o změnu/změny registrace sociálních služeb (formát docx, velikost 27 kB)
Statistické vykazování sociálních služeb
Poskytovatel sociálních služeb, který je zapsán v registru, je povinen sdělovat údaje o kapacitě, materiálním, technickém a personálním zabezpečení, poskytování základních a fakultativních činností a financování jednotlivých sociálních služeb, a zobecněné údaje o žadatelích, osobách, kterým je sociální služba poskytována, a o osobách, se kterými nemohla být uzavřena smlouva o poskytnutí sociální služby z důvodů uvedených v § 91 odst. 3, a údaje o počtu osob, u kterých byla použita opatření omezující pohyb osob, a o četnosti jejich použití podle druhů těchto opatření krajskému úřadu, a to na tiskopisu předepsaném ministerstvem práce a sociálních věcí vždy do 30. června za předchozí kalendářní rok.
Žádost poskytovatele o zrušení registrace
Žádost ve formě prostého dopisu musí být podána nejméně tři měsíce přede dnem ukončení poskytování sociální služby. V rámci žádosti je nutné uvést:
- druh a identifikátor sociální služby
- datum ukončení poskytování sociální služby
- důvod ukončení
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.